مسابقه کتابخوانی حاج قاسمی که من می‌شناسم در لالجین


مسابقه کتابخوانی حاج قاسمی که من می‌شناسم در لالجین

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

تعداد بازدید: ۷۱۸

ثبت کننده:

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، مسابقه کتابخوانی کتاب «حاج قاسمی که من می شناسم» در لالجین برگزار خواهد شد .

کتاب «حاج قاسمی که من می شناسم» روایت و خاطراتی از ۴۰ سال دوستی حجت الاسلام «علی شیرازی» با سردار شهید «قاسم سلیمانی» است که به اهتمام «سعید علامیان» منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را از مسجد بزرگ آقا و جامعة القرآن لالجین تهیه و یا با تماس با شماره تلفن ۰۹۱۸۹۱۰۷۸۷۴ این کتاب را غیرحضوری تهیه کنند.

این پویش کتابخوانی توسط مسجد بزرگ آقا و پایگاه شهید شیرودی لالجین برگزار و مهلت ارسال پاسخنامه تا ۱۰ دی است. در پایان نیز به شرکت کنندگان جوایز نفیس همراه با کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

در بخشی از این کتاب آمده است:

سال ۶۱ در حمدیه ی اهواز، شروع دوستی رقم خورد. قاسم سلیمانی، فرمانده تیپ ثارالله، سخنران بود و علی شیرازی، روحانی گردان شهید باهنر، شنونده. همانجا عشق حاج قاسم به دلش نشست. فروردین ۶۵ دوستی شکل همکاری به خود گرفت و حاج قاسم، مسئولیت تبلیغات لشکر را به علی شیرازی سپرد. پس از جنگ همراهی ادامه داشت تا اینکه در سال ۱۳۹۰ به خواست سردار سلیمانی، علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس شد و هشت سال از پرفراز و نشیب ترین روزهای جبهه مقاومت را با حاج قاسم همراه ماند. حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در «حاج قاسمی که من می شناسم» خاطرات نزدیک به چهل سال رفاقت با شهید حاج قاسم سلیمانی را بازگو کرده است.

#مسابقه کتابخوانی حاج قاسمی که من می‌شناسم #لالجین #سردار #مسجد بزرگ آقا و جامعة القرآن لالجین #پویش کتابخوانی #پایگاه شهید شیرودی #مشهد مقدس
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام من کتاب رو دارم سوالات مسابقه رو از کجا تهیه کنم
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی حاج قاسمی که من می‌شناسم در لالجین»