معرفی کتاب ستاره ها چیدنی نیستند


معرفی کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

تعداد بازدید: ۴۹۵

ثبت کننده: محمد یارعلی

ستاره ها چیدنی نیستند (برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی)

کتاب ستاره ها چیدنی نیستند برگرفته از داستانی واقعی پیرامون ماجراهای پر فراز و نشیب یک دختر آمریکایی، به قلم محمد علی حبیب اللهیان است. این رمان بلند، پیرامون سبک زندگی بانوان و با محوریت موضوع حجاب و با نگاهی فرادینی و فراملیتی است و شخصیت های مشهور، فعال و جنجالی زیادی در آن حضور دارند!شخصیت و قهرمان اصلی داستان، دختری آمریکایی است که طی ماجراهایی با مرکز اسلامی نیویورک آشنا شده و در جلسات متعدد این مرکز، تمام افکار و آراء پیشین خود را به چالش می کشد. این دختر آمریکایی به سبب این اتفاق با دو نگاه و دو مدل سبک زندگی در مورد زنان آشنا می شود و همین آشنایی، منشا اتفاقاتی مهم در زندگی او و دوست نزدیکش خواهد شد. دو نگاهی که حداقل در 14 مساله، 180 درجه با یکدیگر اختلاف اساسی دارند و این قهرمان داستان است که باید در این میان، تصمیمی بزرگ بگیرد ... تصمیمی که مخاطرات زیادی برایش به همراه خواهد داشت.

خلاصه داستان:

سارا شخصیت اصلی این اثر است و ماجرا را از یک سازمان فمینیستی مخالف با اسلام آغاز می کند اما پای ذهن جستجوگر او، به مرکز مطالعات اسلامی در نیویورک کشیده می شود تا حقیقت را از نزدیک لمس کند.

سوال اصلی این کتاب یک مساله بنیادین در نگاه و سبک زندگی بانوان جهان است:«آیا حجاب، آزادی را از زنان می گیرد؟»

اگر این پرسش برای شما نیز پاسخ آشکاری ندارد، یا دوست دارید آن را بیشتر واکاوی کنید، اثر پیش رو از نشر معارف، برای شما به کتاب رسان آمده است.

#معرفی کتاب زندگی یک دختر آمریکایی #معرفی کتاب ستاره ها چیدنی نیستنددانلود کتاب ستاره ها چیدنی نیستند #pdf کتاب ستاره ها چیدنی نیستند
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

کتاب خوب و مفیدی است
۰۰

ارسال نظر برای «معرفی کتاب ستاره ها چیدنی نیستند»