مسابقه کتابخوانی راز درخت کاج نفرات برتر خود را شناخت


مسابقه کتابخوانی راز درخت کاج نفرات برتر خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

تعداد بازدید: ۶۲۲

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی «راز درخت کاج» با همکاری بسیج مسجد آقا شهر لالجین و با حضورمعصومه فزونی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین محققی، امام جمعه شهر لالجین؛ حمید میرزایی، بخشدار لالجین و اعضای شورای اسلامی شهر لالجین برگزار شد.

در مسابقه کتابخوانی «راز درخت کاج» ۲۰۰ جلد کتاب توزیع شده بود که در مجموع ۱۰۲ پاسخنامه تکمیل شده و برای تصحیح آماده سازی شد که سه نفر از شرکت کنندگان امتیاز کامل کسب کرده بودند و به آنها جوایز نقدی اهداء شد. در نهایت نیز ۴۴ نفر از شرکت کنندگان امتیاز ۱۴ داشتند که ۷ هدیه بین این افراد به صورت قرعه کشی داده شد.

پریسا کوکبی، مسئول کتابخانه علامه طباطبایی(ره) در این مراسم اظهار کرد: برگزاری مسابقه های کتابخوانی با همکاری و ظرفیت سایر نهادها می تواند امر کمک کننده ای در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشد.

وی اضافه کرد: کتاب «راز درخت کاخ» نتیجه گفت وگو با مادر شهیده زینب کمایی است. فعالیت های مذهبی زینب، مورد غضب منافقین قرار گرفته بود و این کوردلان در آخرین نماز مغرب اسفند ماه سال ۱۳۶۰ هنگام بازگشت از مسجد او را ربودند؛ سپس با گره زدن چادرش او را خفه کرده و به شهادت رساندند.

کوکبی در ادامه افزود: در این کتاب مادر این شهیده برای اثبات مظلومیت دخترش در جریان ترور منافقین، بیماری و شرایط نامطلوب جسمی خود را از یاد برده و با انگیزه بالایی به سئوالات نویسنده پاسخ می گوید. نویسنده کتاب «راز درخت کاج» با به کار بردن سبک مستندنگاری با رعایت اصول داستانی، اثری خلق نموده که خواننده را تا به آخر پای مطالعه کتاب می نشاند.

معصومه فزونی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار نیز به یازده نکته کتابخوانی که مقام معظم رهبری بیان کرده اند، اشاره و تشریح کرد.

گفتنی است این برنامه، با پخش نماهنگ، اجرای سرود و اهدای جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

#مسابقه کتابخوانی راز درخت کاج #روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان #مراسم اختتامیه #اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار #شورای اسلامی شهر لالجین #کتاب #قرعه کشی #شهرستان بهار #مقام معظم رهبری
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی راز درخت کاج نفرات برتر خود را شناخت»