برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی


 برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

تعداد بازدید: ۶۱۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

۱۴ برنده مسابقه کتاب خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» که به مناسبت هفته دولت و سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر برگزار شده بود مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان، مهین مهدی زاده و ماه صنم افضلی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راین، حمیده امان الهی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شهداد و مریم شبونی گوکی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری گلباف در مسابقه کتاب خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» برگزیده شدند.

بنابر این خبر، حلیمه علی صوفی، جمیله عظیمی راویز، امیر اکبری پور، طیبه عظیمی راویز، ملیحه سلطانی نژاد، یلدا محسنی فرد، محبوبه محسنی، حمیده محسنی فرد، محمدامین خانه فردا و زینب حبیبی نیا ۱۰ معلم برگزیده این مسابقه از آموزش و پرورش استان بودند.

مسابقه کتاب خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر و هفته دولت برای مربیان کانون و معلمان استان به صورت آنلاین و از طریق سایت کانون کرمان برگزار شد.

این در حالی است که، این مسابقه همزمان برای همه کارکنان ادارات دولتی استان کرمان اعلام فراخوان داده و برگزیدگان دیگر ارگان ها از سوی اداره مربوطه اعلام می گردند.

#مسابقه کتاب‌خوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی #هفته دولت #سالگرد شهادت محمدجواد باهنر #اداره‌کل کانون استان کرمان #کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راین #کانون پرورش فکری شهداد #معلم #آموزش و پرورش #شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی #کرمان #ارگان‌
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی»