مسابقه کتابخواني ويژه کارکنان دولت در مازندران


مسابقه کتابخواني ويژه کارکنان دولت در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۳

تعداد بازدید: ۴۷۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

خبرگزاری آریا- به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به همت اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان دولت در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری: همزمان با گرامیداشت هفته دولت برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی توسط کتابخانه های عمومی استان اجرا می شود. یکی از برنامه های فرهنگی در این هفته برگزاری مسابقه کتابخوانی چهارگزینه ای ویژه کتاب کارکنان دولت با عنوان کتاب" کندوکاوی در مدیریت علوی" است که از دوم شهریورماه آغاز و تا دوم مهرماه امسال ادامه دارد.

این کتاب نوشته امیرهوشنگ آذردشتی از انتشارات مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند. در پایان این مسابقه کتابخوانی به 20 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی ارزنده اهدا می شود.

#هفته دولت #روز کارمند #اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران #کارکنان دولت #ساری #کتابخانه های عمومی استان #کتاب کندوکاوی در مدیریت علوی #انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران #سامانه مسابقات کتابخوانی #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخواني ويژه کارکنان دولت در مازندران»