مسابقه کتابخوانی علی (ع) در فرهنگ با اعلام اسامی برگزیدگان در مازندران پایان یافت


 مسابقه کتابخوانی علی (ع) در فرهنگ با اعلام اسامی برگزیدگان در مازندران پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

تعداد بازدید: ۶۵۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران، اسامی نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی امام علی (ع) در فرهنگ مردم مازندران را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آذر رمضانی ملکشاه مسئول کتابخانه تخصصی این مرکز با اعلام خبر فوق افزود: این مسابقه با هدف ارتقا سطح کتابخوانی و تشویق نوجوانان، جوانان و خانواده ها به مطالعه ی موضوعات دینی، آیینی و فرهنگ بومی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰۰ نفر (از تمامی استانهای کشور) در این مسابقه حضور داشتند گفت: در ادامه و با بررسی پاسخنامه ها ۹۰ نفر که به سوالات پاسخ درست داده اند به مرحله نهایی راه یافته و به قید قرعه ۵ نفر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند.

رمضانی ملکشاه با عنوان این مطلب که این بار مسابقه در راستای سند تحول حوزه هنری مازندران طراحی شده ادامه داد: از آنجا که زیست بوم مازندران و بررسی آیین های استان یکی از محورهای مهم سند یاد شده بود، کتاب امام علی (ع) در فرهنگ مردم مازندران نوشته علی صادقی منبع این رویداد تعیین شد.

مسئول کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران گفت: امیر خلیلی ورامینی از ورامین، عبدالرضا قنبری از جهرم، صالح نظام زاده از زیراب سوادکوه، ناهید پوریوسف از آبادان و سید مهران یوسفی از ساری برگزیدگان این دوره از مسابقه کتابخوانی حوزه هنری مازندران بودند.

#کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران #مسابقه کتابخوانی علی (ع) در فرهنگ #کتابخانه تخصصی #نوجوانان #جوانان #فرهنگ #حوزه هنری مازندران #علی صادقی #مسابقه کتابخوانی #استان مازندران
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی علی (ع) در فرهنگ با اعلام اسامی برگزیدگان در مازندران پایان یافت»