مسابقه کتابخوانی زنان عاشورا در فسا


مسابقه کتابخوانی زنان عاشورا در فسا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

تعداد بازدید: ۶۴۰

ثبت کننده: مجتبی راستگار

«محمدحسین فیروزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: همزمان با ایام محرم و سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع)، یک دوره مسابقه کتابخوانی به همت کتابخانه عمومی «امام جعفر صادق (ع)» منطقه «زاهدشهر» شهرستان فسا برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: این مسابقه از کتاب «زنان عاشورا» برگزار و شرکت کنندگان به سوالات مسابقه به صورت کتبی پاسخ دهند.

وی بیان کرد: علاقمندان از هشت تا 15 مرداد ماه می توانند جهت شرکت در این مسابقه کتابخوانی و ارسال پاسخ سوالات اقدام کنند.

فیروزی عنوان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه باید پاسخ سوالات را به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس به صورت کتبی و حضوری به کتابخانه «امام جعفر صادق (ع)» تحویل دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان اظهار کرد: در پایان به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت کننده در این مسابقه کتابخوانی هدایایی اعطا می شود.

#عاشورا #فسا #محرم #سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) #کتابخانه عمومی «امام جعفر صادق (ع) #زاهدشهر #شهرستان فسا #کتابخانه های عمومی #امام جعفر صادق (ع) #مسابقه کتابخوانی #تاسوعا #اربعین
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی زنان عاشورا در فسا»