مسابقه بزرگ کتابخوانی همیشه امیر با محوریت کتاب غدیری‌ام


مسابقه بزرگ کتابخوانی همیشه امیر با محوریت کتاب غدیری‌ام

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

تعداد بازدید: ۶۷۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان، با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، "همیشه امیر" با محوریت کتاب "غدیری ام"، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل pdf کتاب را با مراجعه به سایت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی به آدرس basu.nahad.ir دریافت و مطالعه کنند.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به لزوم بزرگداشت عید سعید غدیر خم در سطح جامعه، اظهار داشت: ترویج فرهنگ غدیر و معرفی آن به نسل های بعدی یکی از ضرورت ها است و باید برای تحقق آن اقدامات فرهنگی و تبیینی در دستور کار متولیان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، "همیشه امیر" با محوریت کتاب "غدیری ام"، یادآور شد: این مسابقه با همکاری موسسه کلامی احیاء همدان، حوزه علمیه خواهران استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، ویژه بانوان دانشجو و طلاب خواهر سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان، افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل pdf کتاب را با مراجعه به سایت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی به آدرس basu.nahad.ir دریافت و مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون، ۲۴ تیرماه ساعت ۱۱ صبح به صورت مجازی خواهد بود، مطرح کرد: از جوایز این مسابقه نیز می توان به ۱۸ عدد نگین انگشتری متبرک حرم علوی(ع) اشاره کرد که به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی همیشه امیر #کتاب غدیری‌ام #همدان #موسسه کلامی احیاء همدان #عید سعید غدیر #جامعه #فرهنگ غدیر #نمایندگی مقام معظم رهبری #دانشگاه بوعلی سینا #دانشجو #طلاب #مجازی #حرم علوی(ع) #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی همیشه امیر با محوریت کتاب غدیری‌ام»