مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره مبارکه جمعه در لرستان


مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره مبارکه جمعه در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

تعداد بازدید: ۷۸۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی در تهران، ستاد اقامه نمازجمعه استان لرستان با مشارکت تعدادی از ادارات و دستگاه های اجرایی استان اقدام به برگزاری مسابقه «فرازخوانی قرآن کریم» از سوره مبارکه جمعه کرده است.

این مسابقه ویژه آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶سال است که شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.

علاقه مندان می توانند اثر تصویری خود را حداکثر تا 30 تیرماه جاری به همراه مشخصات فردی از طریق پیام رسان های فضای مجازی به شماره تلفن همراه ۰۹۱۶۹۵۷۰۲۶۹ ارسال کنند.

در آیین اختتامیه از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد تقدیر به عمل خواهد آمد.

شرکت کننده باید فراز خود را بدون سیستم صوتی اجرا کند، مشخصات شرکت کننده از جمله نام و نام خانوادگی، نام شهرستان، سن و تلفن همراه به صورت واضح قبل از اجرای فرازخوانی، بیان شود و فیلم فراخوانی باید به صورت افقی، واضح و شفاف ضبط و ارسال شود.

همچنین، به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه، دومین جشنواره عکاسی نمازجمعه ویژه عموم در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با موضوع شرکت در نمازجمعه به صورت فردی یا گروهی در لرستان برگزار می شود.

هنرمندان می توانند حداکثر تا سی ام تیرماه جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کانون ادب خرم آباد به صورت زنده تحویل و یا از طریق فضای مجازی به شماره تلفن همراه ۹۱۶۹۶۷۹۷۰۸ ارسال کنند.

در آیین اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان با اهدا و لوح سپاس نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خر م آباد تقدیر به عمل خواهد آمد.

#خرم آباد #مسابقه کتابخوانی #تفسیر سوره #سوره مبارکه جمعه #سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران #لرستان #عموم مردم #حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی #دستگاه های فرهنگی #تهران #امام جمعه #پنجم مرداد #آیت‌الله طالقانی #کانون ادب #دبیرخانه
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره مبارکه جمعه در لرستان»