مسابقه کتابخوانی غدیر، تجلی ولایت و فضیلت


مسابقه کتابخوانی غدیر، تجلی ولایت و فضیلت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۴

تعداد بازدید: ۵۶۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مؤسسه علمی فرهنگی جبل الصبر با همکاری مشترک معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف توجه به اهمیت واقعه غدیر و ترویج فرهنگ علوی، مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «غدیر، تجلی ولایت و فضیلت»، ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان، و عموم شهروندان برگزار می کند.

کتاب «غدیر، تجلی ولایت و فضیلت» اثر حجت الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، به عنوان منبع این مسابقه اعلام شده است، متقاضیان جهت شرکت در این مسابقه از هم اکنون، تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند، در آزمون این مسابقه شرکت نمایند.

علاقه مندان جهت دریافت pdf کتاب و دریافت پاسخ نامه به کانال رسمی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، در پیام رسان ایتا به نشانی @howzehfarhang و یا به شناسه کاربری @adminstabatabaeey مراجعه کنند.

متقاضیان جهت شرکت در آزمون مسابقه و ارسال پاسخ نامه از طریق سامانه lms۲ به نشانی:https://farhangi.lms۲.hozehkh.com/course/۲۴۲۶۷ و یا شناسه کاربری @adminstabatabaeey اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به نفرات برتر این مسابقه به قید قرعه جوایزی از قبیل پنج هدیه پنج میلیون ریالی به همراه متبرکاتی از حرم حضرت زینب(س)، پنج کمک هزینه سفر مشهد و چهارده هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی غدیر #تجلی ولایت و فضیلت #مشهد #مؤسسه علمی فرهنگی جبل الصبر #معاونت #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی #عید سعید غدیر‌خم #واقعه غدیر #ترویج فرهنگ علوی #مسابقه کتابخوانی مجازی #کتاب غدیر تجلی ولایت و فضیلت #حوزه علمیه #خراسان #شهروندان #حضرت زینب(س) #حوزه
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی غدیر، تجلی ولایت و فضیلت»