مسابقه کتابخوانی غدیر در بین کانون های مساجد استان زنجان


مسابقه کتابخوانی غدیر در بین کانون های مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۱

تعداد بازدید: ۵۸۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های دهه امامت در بین کانون های مساجد گفت: با همکاری سپاه استان زنجان گروه های سرود و تئاتر کانون های مساجد استان زنجان در 10 پارک زنجان که مجری جشن های مردمی هستند، هنرنمایی خواهند کرد.

محسن اسلامی از اطعام غدیر در این ایان خبر داد و گفت: 3 هزار پرس غذای گرم با همراهی کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر از کتاب«غدیریه» اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف آشنایی با غدیر و کاروان غدیر در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا خواهد شد.

دهه ولایت و امامت به فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر خم» گفته شده و زمانی ارزشمند برای مسلمان خصوصاً شیعیان محسوب می شود. دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به عنوان خاستگاه و تجلیگاه امامت و ولایت به کمال می رسد لذا باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.

#مسابقه کتابخوانی غدیر #کانون #استان زنجان #ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان #سپاه استان زنجان #همکاری #اطعام غدیر #نیازمندان #کتاب غدیریه #امامت و ولایت
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی غدیر در بین کانون های مساجد استان زنجان»