مسابقه کتابخوانی یکصد و ده قطره از دریای غدیر در جهرم


مسابقه کتابخوانی یکصد و ده قطره از دریای غدیر در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

تعداد بازدید: ۱۰۵۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

حجت الاسلام محمد اکبری گفت: با مشارکت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم، مسابقه کتابخوانی از کتاب یکصدو ده قطره از دریای غدیر به قلم حجت الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم برگزار می شود.

او گفت:علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم فایل پی دی اف کتاب را دریافت کنند.

اکبری گفت: پرسش های مسابقه به صورت چهار گزینه ای و آنلاین انجام می شود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان جهرم مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را ۱۷ تیرماه اعلام کرد و گفت: نتایج مسابقه همزمان با عید سعید غدیر خم در ۲۷ تیرماه اعلام می شود.

او گفت: در پایان نیز به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می شود.

اکبری گفت: مسابقه کتابخوانی یکصدو ده قطره از دریای غدیر با مشارکت دفتر امام جمعه جهرم با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و بنیاد پیمان غدیر این شهرستان برنامه ریزی شده است.

کتاب یکصدو ده قطره از دریای غدیر در ۱۷۰ صفحه به زیور تبع آراسته شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: پیام و محتوای رخداد غدیر رمز جاودانگی احکام سیاسی و اجتماعی دین اسلام و ضمانت اجرای آن است. کتاب حاضر نیز تلاشی در راستای شناخت بیشتر این واقعه عظیم است.

نگارنده در یکصد و ده عنوان به بررسی و معرفی غدیر از منظر های گوناگون پرداخته است که برخی از عناوین آن عبارتند از ماجرای غدیر، راز اهمیت غدیر، معنای مولی از دیدگاه پیامبر اسلام (ص)، پیام غدیر، بخشی از وصیت نامه پیامبر اسلام (ص)، سه بار تکرار چرا؟ و گسترش پیام غدیر.

#اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم #عید سعید غدیر خم #مسابقه کتابخوانی #دفتر امام جمعه جهرم #اداره کتابخانه‌های عمومی و بنیاد پیمان غدیر #مسابقه کتابخوانی یکصد و ده قطره از دریای غدیر #جاودانگی #رخداد غدیر #احکام سیاسی و اجتماعی دین اسلام #پیامبر اسلام (ص)
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی یکصد و ده قطره از دریای غدیر در جهرم»