چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی فروغ مهر انقلاب در ابهر


چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی فروغ مهر انقلاب در ابهر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

تعداد بازدید: ۴۸۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، به مناسبت ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) فراخوان چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان "فروغ مهر انقلاب" و با موضوع وصیت نامه الهی، سیاسی امام خمینی (ره) در شهرستان ابهر منتشر شد.

این مسابقه ی فرهنگی از وصیت نامه الهی و سیاسی امام خمینی (ره)، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و با همکاری مؤسسه قرآن و عترت کوثر و انجمن قرآن و نهج البلاغه به مناسبت ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) در شهرستان ابهر منتشر گردید.

وصیت سیاسی ـ الهی امام (ره) اختصاص به ملت عظیم الشأن ایران ندارد، بلکه توصیه به جمیع ملل اسلامی و مظلومان جهان از هر ملت و مذهب می باشد که ایشان در بخشی از متن وصیت نامه می فرماید: "از خداوند ـ عزوجل ـ عاجزانه خواهانم که لحظه ای ما و ملت ما را به خود واگذار نکند و از عنایات غیبی خود به این فرزندان اسلام و رزمندگان عزیز لحظه [ ای] دریغ نفرماید.

این مسابقه ویژه ی علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان ابهر می باشد و علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند پاسخ سؤالات را تا تاریخ ٢٩ خرداد ماه سال 1401 به شماره پیام رسان واتساپ ٠٩١٩٣٤٦٩٥٩٨ ارسال نمایند. از منتخبین این مسابقه در تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

#روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان #ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) #چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی فروغ مهر انقلاب #وصیت نامه الهی #سیاسی امام خمینی (ره) #شهرستان ابهر #مؤسسه قرآن و عترت کوثر و انجمن قرآن و نهج البلاغه #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی فروغ مهر انقلاب در ابهر»