مسابقه کتابخوانی اندیشه در قرآن ۲


مسابقه کتابخوانی اندیشه در قرآن ۲

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

تعداد بازدید: ۸۳۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با ماه مبارک رمضان و برای دومین سال متوالی مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می شود.

علی اکبر روحی گل خطمی گفت: این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

در بخش بزرگسال کتاب «آداب روزه داری – احوال روزه داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان «کتاب آیه به آیه» منبع مسابقه است.

کتاب «آداب روزه داری – احوال روزه داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گزیده ای از مجموعه توصیه ها، نصایح، تحلیل ها و مواعظی است که در ماه های رمضان ۲۲ سال گذشته ـ از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ ـ در بیانات معظم له ارائه شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: «در انتخاب مطالب این کتاب دو ویژگی مورد توجه قرار گرفته است: نخست؛ موضوع بیانات ماه مبارک رمضان، معارف دینی مربوط به روزه داری، آداب دعا، تکالیف مؤمنان در این ماه از نظر فردی، اجتماعی و سیاسی و نظایر آن باشد. دوم؛ صرفاً در محدوده زمانی از حلول ماه مبارک رمضان تا پایان روز عید سعید فطر هر سال بیان شده باشد.»

مهلت شرکت در مسابقه تا 30 اردیبهشت است.

#مسابقه کتابخوانی آنلاین اندیشه در قرآن ۲ #مسابقات کتابخوانی کانون فرهنگی هنری شهید روحی #مسابقات کتابخوانی معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی #مسابقات کتابخوانی براساس کتاب آداب روزه داری – احوال روزه داران #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب کتاب  آیه به آیه
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام.من چند بار وارد سایت شدم مشکل داشت.منبع هم پیدا نکردم لطفا هم منبع روبذارید وهم تمدید کنید
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی اندیشه در قرآن ۲»