مسابقه کتابخوانی آپاراتچی


مسابقه کتابخوانی آپاراتچی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

تعداد بازدید: ۱۰۸۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایگاه بسیج دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشگاه برگزار می کند.

بنابه گزارش مفدا شیراز، پایگاه بسیج دانشکده دندانپزشکی در این دانشگاه مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان با جوائز نفیس و ارزنده برگزار می کند.

"مریم کیا" با اعلام این خبر توضیح داد: به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای رسالت ارائه محتوای فرهنگی و نیز ارتقاء سطح فرهنگ کتابخوانی عمومی، پایگاه بسیج دانشکده دندانپزشکی در علوم پزشکی شیراز، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی نموده است.

مسئول پایگاه بسیج دانشکده دندانپزشکی شیراز، تقویت روحیه جهادی و ارائه الگوهای ملموس در حوزه فرهنگی و فعالیت های جهادی را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی معرفی نمود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: منبع مسابقه کتابخوانی یاد شده، کتاب "آپاراتچی" به قلم "روح الله رشیدی" و از انتشارات "راه یار" بوده و موعد ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از ۱۲ الی ۱۹ بهمن ماه جاری می باشد.

او افزود: زمان برگزاری این رویداد فرهنگی روز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ بوده و مسابقه با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس و به منظور پیشگیری از انتقال و ابتلاء شرکت کنندگان به این بیماری بصورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی انجام خواهد گردید.

دانشجوی بسیجی رشته دندانپزشکی گفت: علاقمندان به شرکت در این برنامه رقابتی و فرهنگی می توانند کتاب "آپاراتچی" را از طریق لینک الکترونیک https://taaghche.com/book/۷۱۱۹۳/%D۸%A۲%D۹%BE%D۸%A۷%D۸%B۱%D۸%A۷%D۸%AA%DA%۸۶%DB%۸C از سایت "طاقچه" تهیه نموده و با استفاده از کد تخفیف SALAM از ۵۰ درصد تخفیف ویژه این کتاب بهره مند گردند.

"کیا" از عموم دانشجویان علاقمند به برنامه های فرهنگی دعوت نمود تا با استفاده از آدرس الکترونیک https://basijsums.ir/ketab-mosabeqeh/ در این مسابقه شرکت نمایند.

کتاب "آپاراتچی"، مجموعه خاطرات "جلیل اسدی طایفی" عکاس و فیلمساز انقلابی می باشد که با کمترین امکانات و تجهیزات، خود اقدام به تولید فیلم هایی با محتوای ارزنده نموده و در روستاها و مناطق صعب العبور آذربایجان بوسیله یک دستگاه آپارات این فیلم ها را به نمایش در می آورد.

#مسابقه کتابخوانی آپاراتچی #مسابقه کتابخوانی مجازی آپاراتچی #مسابقات کتابخوانی فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران #کتاب آپاراتچی مجموعه خاطرات جلیل اسدی طایفی #جلیل اسدی طایفی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی آپاراتچی»