برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی نمونه در کرمانشاه


برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی نمونه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

تعداد بازدید: ۷۷۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «بانوی نمونه» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و به شیوه مجازی توسط این معاونت ویژه پرسنل(بانوان) و همسران کارکنان این سازمان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه به شیوه مجازی و با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی به منظور آشنایی با زندگی حضرت فاطمه(س) همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد.

خدادادی با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقه، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج مسائل دینی به ویژه زندگی و سیره معصومین(ع) است و استفاده از این فرصت به ویژه بر دستگاه های فرهنگی واجب است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «بانوی نمونه» صبح روز یکشنبه ۳ بهمن ماه همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود و در پایان از ۱۰ بانوی برگزیده این مسابقه با اهدا هدایای ارزشمندی تقدیر خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی بانوی نمونه #مسابقات کتابخوانی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب بانوی نمونه #مسابقات کتابخوانی ولادت حضرت فاطمه #
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی نمونه در کرمانشاه»