برگزاری مسابقه کتابخوانی نسیم هدایت در البرز


برگزاری مسابقه کتابخوانی نسیم هدایت در البرز

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

تعداد بازدید: ۱۱۴۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب، به نقل از ایکنا از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ۲۵ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، مسابقه کتابخوانی «نسیم هدایت» از کتاب امر به معروف و نهی از منکر به نویسندگی سیدحسن اسلامی اردکانی با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری فانوس ادب البرز و مؤسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار و جوایز ارزنده ای به نفرات برگزیده اهدا می شود.

وی افزود: متأسفانه فلسفه و چگونگی اجرای برخی از احکام و وظایف دینی آن طور که شایسته و لازم است در جامعه تبیین نشده و باید چیستی و کارکرد این فرایض را برای نسل های مختلف جامعه، تبیین کنیم که از جمله مهمترین این فرایض، فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

این مسئول بیان کرد: طبعاً فلسفه امر به معروف و نهی از منکر، برگرفته از اهمیت به سرنوشت و محبت به خود و دیگران است و اهتمام به اجرای آن، ضامن سلامت و مایه نجات جامعه است.

مقدم با اشاره به اینکه علاقه مندان از ۲۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند، گفت: شرکت کنندگان ضمن دریافت فایل کتاب باید پاسخ سؤالات را به دبیرخانه مسابقه واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین آنها می توانند مشخصات خود(نام و نام خانوادگی، کد ملی) به همراه عنوان مسابقه و پاسخ صحیح که در مجموع یک عدد ۱۲ رقمی می شود را از چپ به راست به شماره واتساپ دبیرخانه مسابقه کتابخوانی(۰۹۳۳۲۸۰۱۵۱۱) ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز alborz.farhang.gov.ir مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۹۳۳۲۸۰۱۵۱۱ -۵۳ – ۰۲۶۳۲۵۶۳۱۵۰ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز توضیح داد: مراسم اختتامیه و قرعه کشی این مسابقه کتابخوانی، ۲۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی نسیم هدایت #مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب امر به معروف و نهی از منکر به اثر سیدحسن اسلامی اردکانی #سیدحسن اسلامی اردکانی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی نسیم هدایت در البرز»