مسابقه کتابخوانی "مثل حاج قاسم" در قزوین برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی "مثل حاج قاسم" در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

تعداد بازدید: ۹۱۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب، سرهنگ محمد سرباز مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: بسیج دانش آموزی استان قزوین در نظر دارد در روز شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه های مختلفی را برای الگوپذیری از این قهرمان انقلابی برگزار کند.

وی اضافه کرد: مسابقه یا چالش کتابخوانی "مثل حاج قاسم" به صورت تک مرحله ای و از محتوای کتاب مدرسه، درس حاج قاسم برگزار می شود که فایل پی دی اف این مسابقه نیز در کانال شاد بسیج دانش آموزی به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij بارگذاری می شود.

سرهنگ سرباز با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از برگزیدگان چالش "مثل حاج قاسم" هدایای نقدی دریافت می کنند، افزود: در این مسابقه پنج فصل از کتاب یاد شده در قالب پنج فیلم به مدت پنج روز از دوشنبه ۶دی ماه تا ۱۰ دی ماه از شبکه شاد بسیج دانش آموزی بارگذاری می شود و در پایان هرروز یک سوال از کلیپ مربوطه در کانال مطرح می شود که دانش آموزان می توانند در پایان پنجمین روز تا ۱۳ دی ماه با ارسال پاسخ نامه به آدرس قید شده در کانال، در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند سایر محتوا های تولیدی خود از جمله کلیپ محتوای حاج قاسم، سرود، مصاحبه های خاص و اثرگذار، عکس نوشته، متن ادبی یا دکلمه زیبا، پادکست، خاطرات جبهه و جنگ را با عنوان #بچه_بسیجی همراه با مشخصات کامل براساس منطقه مکانی به کانال شاد ارسال کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه کتابخوانی آنلاین از وصیت نامه سردار دل ها و پویش های دیگر از برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به شمار می رود.

#مسابقه کتابخوانی مثل حاج قاسم #مسابقه کتابخوانی "مثل حاج قاسم" در قزوین #مسابقه کتابخوانی قزوین #مثل حاج قاسم
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی "مثل حاج قاسم" در قزوین برگزار می‌شود»