شروع مسابقه امتیازی کتاب خوب


شروع مسابقه امتیازی کتاب خوب

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۱۷

تعداد بازدید: ۲۴۷۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

کتاب خوب از دیدگاه هر فرد، تعریف خاص و منحصر به فردی دارد.

تعریفی که ممکن است در شرایط و زمان های مختلف متفاوت باشد. اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب های بیشتر و بهتری می خوانید دید وسیع تری پیدا می کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب خوب کامل تر می شود.

شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید.

این مسابقه امتیازی را برای آن برگزار کرده ایم تا شما کاربران گرامی کتاب های خوب و مفیدی را که خوانده اید به ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. پس:

لطفا کتاب یا کتاب هایی که تا به امروز خوانده اید و در ذهن شما ماندگار شده اند را برای ما معرفی کنید و اگر مایل بودید برای ما بنویسید که چرا فکر می کنید این کتاب ها، کتاب خوب محسوب می شوند.

شرایط مسابقه:

1- اجزای متن معرفی کتاب: معرفی کتاب، درج بخشی از کتاب، معرفی نویسنده، مشخصات کامل کتاب، تعیین کلمات کلیدی و در انتها درج تصویر کتاب.(مشاهده نمونه معرفی کتاب)

2- پرهیز از معرفی کتاب تکراری: تا مادامی که شما کتاب را معرفی نکرده اید، کاربر دیگری قبلا کتاب انتخابی شما را معرفی نکرده باشد، برای بررسی این موضوع کافیست اینجا کلیک کنید و عنوان کتاب انتخابی خود را در قسمت جستجو وارد کنید. در صورتی که نتیجه ای مشاهده نکردید، کتاب انتخابی شما را کاربری تا کنون معرفی نکرده است و اکنون می توانید آن را معرفی کنید.

نحوه کسب امتیاز: کاربران می توانند با معرفی هر کتاب پس از تایید سامانه 100 امتیاز کسب نمایند. به ازای هر 50 امتیاز یک کد شناس تعلق خواهد گرفت. در نتیجه با معرفی هر کتاب دو شانس دریافت کنید

معرفی کتاب بیشتر = دریافت کد شانس بیشتر

همچنین به ازای پسندیدن یا نپسندیدن مطالب سایر کاربران یک امتیاز دریافت کنید(برای دریافت امتیاز حتما باید وارد سامانه یارکتاب شده باشید در غیر اینصورت امتیازی برای شما محاسبه نخواهد شد).

جوایز:
جایزه دو میلیون ریالی: ما بین کاربرانی که حداقل 10 کتاب را به دوستانشان معرفی کرده اند قرعه کشی خواهد شد، به یک نفر
جایزه یک میلیون و پانصد هزار ریالی: ما بین کاربرانی که حداقل 5 کتاب را به دوستانشان معرفی کرده اند قرعه کشی خواهد شد، به یک نفر
جایزه پانصد هزار ریالی: ما بین کاربرانی که حداقل 1 کتاب را به دوستانشان معرفی کرده اند قرعه کشی خواهد شد، به یک نفر

مهلت شرکت در مسابقه 30 مهر 1397

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده امتیاز کسب شده خود پس از ورود به سامانه به قسمت مسابقات، مسابقات امتیازی، مسابقه امتیازی کتاب خوب مراجعه کنید.

تذکر: در هنگام معرفی کتاب و جمع آوری محتوا حتما قانون کپی رایت سایت منبع را رعایت نمایید. عواقب نشانی از عدم رعایت قانون کپی رایت برعهده کاربر معرفی کننده کتاب خواهد بود.

#مسابقه امتیازی یارکتاب #مسابقه معرفی کتاب #مسابقه کتاب خوانی یارکتاب #کتاب خوانی #معرفی کتاب به دیگران #معرفی کتاب خوب #مسابقه امتیازی کتاب خوب
می پسندم (۱۵) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

خوب است
۷۰

سلام، جهت شرکت در مسابقه نیازه تا شما در سایت ثبت نام کنید، از طریق این لینک می توانید(https://yarketab.com/signup) می توانید در سامانه ثبت نام کنید، بله نرم افزار اندروید هم داریم که از طریق این لینک می توانید(https://yarketab.com/app/yarketab-970525.apk) دانلود کنید. با تشکر از ارتباط شما با یارکتاب
۸۰

لام ثبت نام به چه صورتی هست؟اپلیکیشن عهم دارید برای این کار یا فقط باید از طریق سایت اقدام کرد؟
۷۰

سلام. عالی
۶۰

عالیه ممنون که اوقاتمون رو با کتابخونی پر می کنید
۷۰

واقعا خوبه.خیلی ممنون اززحماتتون
۹۰

حرکت بسیار جذاب و مثبتی است انشاالله موید باشید
۶۰

ارسال نظر برای «شروع مسابقه امتیازی کتاب خوب»