جشن بزرگ عید مبعث همراه با تجلیل از دهها برگزیده مسابقه کتابخوانی ایثار و شهادت


جشن بزرگ عید مبعث همراه با تجلیل از دهها برگزیده مسابقه کتابخوانی ایثار و شهادت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۳۰

تعداد بازدید: ۱۱۳۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان، آخرین آزمون مسابقه کتابخوانی کتاب سال به همت کانون شهدای احمد آباد دئفه و دفتر حج و زیارت رفسنجان و کانون مداحان رفسنجان برگزار می شود.

این دوره از مسابقه که آخرین آزمون مسابقه کتابخوانی است از کتاب «جستاری در خاطرات سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی» و کتاب «پابرهنه در وادی مقدس» شهید سید حمید میرافضلی به عنوان کتاب سال، در روز پنجشنبه 31 فروردین ساعت 11صبح در مسجد مجتمع مسکن مهر الغدیر رفسنجان برگزار می شود.

این آزمون تاکنون طی چهار دوره در شهرستان های مختلف برگزار شده و برگزیدگان هر دوره وارد قرعه کشی شدند که در نهایت در جشن بزرگ عید مبعث با حضور صدها نفر از هم استانی ها در آستان مقدس شاهزاده عباس برگزار می شود؛ مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی 5 اردیبهشت همزمان با عید مبعث و مکان مراسم آستان مقدس شاهزاده عباس است؛ جوایز این دوره برای کتاب حاج قاسم 14سفر کربلای معلی و 40سفر مشهد مقدس و برای کتاب شهید میر افضلی 14سفر کربلای معلی و 40 سفر راهیان نور است. محل ثبت نام نیز که تا فردا(۳۱ فروردین)ادامه دارد، کتابفروشی همپای یار مهربان واقع در روبروی آموزش و پرورش کشکوئیه است؛ فاصله رفسنجان تا شاهزاده عباس ۵۲ کیلومتر است.

گفتنی است، طرح کتاب سال به مدت ۶ سال توسط کانون مذکور در حال اجراست که امسال توسعه بیشتری پیدا کرده و تا شهرستان های جنوبی استان کرمان نیز تسری دارد.

مشاهده منبع

می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «جشن بزرگ عید مبعث همراه با تجلیل از دهها برگزیده مسابقه کتابخوانی ایثار و شهادت»