مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب تعلیم وتربیت دینی کودکان ونوجوانان


مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب تعلیم وتربیت دینی کودکان ونوجوانان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳

تعداد بازدید: ۱۹۷۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، طیبه معرفت گفت: این مهم به جهت نیاز روزافزون به دانش رفتار صحیح و نهادینه کردن الگوهاي ارزشـمند دینی و اخلاقی در کودکان و نوجوانان و حرکت به سوي حیات طیبه برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: امروز تاکید برروشهای نوین یاد دهی-یادگیری متناسب با شرایط سنی و رشدی دانش آموزان، به روز نمودن دانش واطلاعات از ضروریات است.

معرفت مشاور امور بانوان اداره کل آموزش پرورش استان ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی گفت: شاید بتوان ریشه بسیاری از ناملایمات وآسیب های اجتماعی را درعدم توجه به تربیت دینی و اخلاقی کودکان یافت.

معرفت همچنین اظهار کرد:در راستاي نیاز روز افزون به دانش رفتار صحیح و نهادینه کردن الگوهاي ارزشـمند دینی و اخلاقی در کودکان و نوجوانان و حرکت به سوي حیات طیبه، با امعـان نظر به پیشـنهاد مطـالعه کتب کاربردي نسـبت به توسـعه فرهنگ مطالعه و توان افزایی همکاران فرهنگی این کارشناسی، اقـدام به برگزاري مسـابقه کتـابخوانی از کتـاب «تعلیم و تربیت دینی کودکـان و نوجوانان» نموده است.

وی افزود : مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب « تعلیم وتربیت دینی کودکان ونوجوانان» در سطح استان برای کلیه همکاران فرهنگی( خواهران وبراداران)، برگزار می گردد

مشاور مدیر کل گفت: همکاران تا بیست آذر ماه فرصت دارند تا نسبت به تهیه کتاب اقدام نمایند. سوالات و پاسخ نامه آزمون در درگاه اینترنتی اداره کل و امور بانوان به مدت یک هفته بارگذاری می گردد.

وی ادامه داد: همکاران محترم می توانند با در دست داشتن فیش وجوه واریزی جهت دریافت کتاب به دفتر امور بانوان ادارات ویا امور فرهنگی هنری ادارات و یا دفتر امور بانوان اداره کل مراجعه و نسبت به شرکت در مسابقه اقدام نمایند.

معرفت همچنین تصریح کرد:همکاران محترم میتوانند جزئیات ونحوه شرکت در مسابقه را از طریق دستور العمل مستند این مسابقه که در قسمت اطلاعیه پورتال اموربانوان و لینک ذیل همین خبر بارگذاری شده است مطالعه نمایند.

مشاور امور بانوان در پایان گفت: امتیازاتی که برای شرکت کنندگان در مسابقه در نظر گرفته شده است

20 رتبه برتر استان، لوح تقدیر استانی و کارت هدیه؛

3رتبه برتر مناطق/ نواحی، تقدیرنامه ازطرف مدیرکل( جمعا 120 نفر)؛

5 رتبه برتر مناطق/ نواحی، تقدیرنامه رییس/ مدیر اداره و تقدیرنامه مدیران مدارس؛

#برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی #مسـابقه کتـابخوانی از کتـاب تعلیم و تربیت دینی کودکـان و نوجوانان
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب تعلیم وتربیت دینی کودکان ونوجوانان»