مسابقات چراغ راه هدایت با جوایز کمک هزینه سفرهای زیارتی برگزار می شود


 مسابقات چراغ راه هدایت با جوایز کمک هزینه سفرهای زیارتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

تعداد بازدید: ۱۳۷۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، چهارمین دوره مجموعه مسابقه "چراغ راه هدایت " ویژه هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ۵ فصل اصلی حین و بعد از سفر طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی–هنری آن شرکت کنند.

بخش اول مسابقه کتابخوانی حین سفر و از کتب موجود در لابی هتل ها برگزار خواهد شد و زائرین می توانند پاسخ سوال ها را از طریق شماره تلگرامی ارسال کنند.

بخش دوم مسابقه کتابخوانی از کتب "هشت بهشت" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" طراحی شده است و به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام عتبات برگزار خواهد شد.

فصل های بعدی این مسابقه که ویژه بعد از سفر عتبات است؛ شامل شعر، داستان، سفرنامه(حداقل در ۵ صفحه ۴(A و عکاسی به صورت حرفه ای و موبایلی می باشد.محوریت و موضوع این مسابقه ها "ثبت نام در عتبات دانشگاهیان تا پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه"است.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین دیجیتال و یا موبایل از حرمین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی،سلفی و عکس هایی که با موبایل در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال ۱۳۹۶ می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به صورت تلگرامی،ایمیل و یا از طریق پست برای ستاد ارسال نمایند.

نکات قابل توجه:

برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

تصاویر، نوشته ها و آثاری که برای شرکت در مسابقه ارسال می شود در مجلات ستاد،سایت لبیک و شبکه های اجتماعی مختلف ستاد منتشر می شود و آثار برگزیده هم در پایان به عنوان مجموعه آثار چاپ خواهد شد.

تلگرام:۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵

ایمیلatabat@labbayk.ir

تلفن دفتر تهران:۰۲۱۶۶۹۵۰۷۴۷ الی ۵۳

نوشتن مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی،استان محل تحصیل و شماره تماس برای ارسال آثار الزامیست.

مشاهده و دانلود پوستر

می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقات چراغ راه هدایت با جوایز کمک هزینه سفرهای زیارتی برگزار می شود »