اولین دوره مسابقه کتابخوانی یاوران نماز ویژه فرهنگیان و اولیاء به پایان رسید


اولین دوره مسابقه کتابخوانی یاوران نماز ویژه فرهنگیان و اولیاء به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

تعداد بازدید: ۷۹۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

اولین دوره کتابخوانی یاوران نماز ویژه فرهنگیان و اولیای سراسر استان پس از مدت هفت هفته کتابخوانی در اوایل مرداد ماه با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در این برنامه، محتوای دوره در قالب درس نامه هایی از کتاب خانه بهشتی با موضوع روش های دعوت فرزندان به نماز و جزوه پرسش و پاسخ شبهات نماز که از سوی ستاد اقامه نماز استان تهیه شده در شبکه شاد بارگذاری شد و علاقمندان پس از مطالعه محتوا، در آزمون پایانی هر هفته که به صورت مجازی برگزار می شد، شرکت کردند.

به طور میانگین سه هزار و چهار صد نفر در آزمون های هفتگی شرکت کردند که در همین راستا ۲۰۵۰۰ نفر آزمون، آمار بدست آمده در مجموع دوره بود که به دلیل استقبال بالای مخاطبین تصمیم گرفته شد شرکت کنندگان در آزمون ها بر اساس نواحی و شهرستان های استان به شش گروه و لینک تقسیم شوند تا امر برگزاری آزمون ها به خوبی انجام شود.

در این رقابت کتابخوانی ۹۸۳ نفر از فرهنگیان و ۱۴۳ نفر از اولیاء به عنوان نفرات برتر معرفی شدند که اسامی آن ها در طی روزهای آینده از طریق پیام رسان شاد به آدرس mahdaviatlibrarymedu@ اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است شرط معرفی به عنوان نفرات برتر، قبولی در حداقل پنج آزمون از هفت آزمون دوره بوده که به این عزیزان لوح تقدیر استانی با امضاء مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اهداء خواهد شد.

#اولین دوره کتابخوانی یاوران نماز #فرهنگیان #روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی #درس نامه #مجازی #آزمون #مخاطب #شهرستان #پیام رسان شاد #آموزش و پرورش خراسان رضوی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اولین دوره مسابقه کتابخوانی یاوران نماز ویژه فرهنگیان و اولیاء به پایان رسید»