مراسم گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» استان گلستان برگزار شد


مراسم گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» استان گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۸

تعداد بازدید: ۱۲۱۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، مراسم گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» استان گلستان با حضور رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان و جمعی از مسئولان، نویسندگان، اصحاب رسانه و کتابداران در سالن اجتماعات دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان برگزار شد.

رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان در ابتدای این مراسم با اشاره به سرانه مطالعه در کشور، بیان کرد: به دلیل عدم وجود یک شاخص واحد و شفاف تاکنون امکان تعیین سرانه میزان مطالعه در کشور مهیا نشده است، اما از مدل های موجود و آسیب های اجتماعی جامعه می توان پی برد که وضعیت سرانه مطالعه مطلوب نیست؛ چراکه معتقدیم ارتباط معناداری بین سرانه مطالعه و آسیب های اجتماعی موجود است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و با اشاره به پیروزی جبهه حق علیه باطل، گفت: باید بدانیم که پیروزی امروز ارزان به دست نیامده و افتخاری برای جهان اسلام محسوب می شود. به سردار سلیمانی به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

گفتنی است، سخنرانی احمدرضا اسعدی بازیگر و کتابدار پیشگسوت استان گلستان در خصوص کتاب و کتابخوانی، کارگاه آموزشی علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، شعرخوانی توسط محمدزمان گلدسته از شاعران آیینی و رضا نودهی از شاعران استان گلستان؛ اجرای تواشیح توسط گروه فرهنگی امیرالمؤمنین(ع)، اجرای سرود توسط گروه مارش ارتش، پخش ویدئویی از عملکرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان از دیگر بخش های این مراسم بود.

#مراسم گرامیداشت «کتاب #کتابخوانی و کتابدار» استان گلستان
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مراسم گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» استان گلستان برگزار شد»