دانش‌آموز نهاوندی برای دومین سال کتابخوان برتر کشور شد


دانش‌آموز نهاوندی برای دومین سال کتابخوان برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۴

تعداد بازدید: ۱۲۹۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مصطفی خزاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه زهرا معصومی مقدم که در پایه چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل است سال گذشته نیز موفق به کسب عنوان کتاب خوان برتر کشور شد، اظهار کرد: این دانش آموز نهاوندی برای دومین سال متوالی به عنوان کتاب خوان برتر کشور در رده سنی کودکان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه معصومی مقدم عضو فعال کتابخانه است که توانست در طول یک سال بیش از 700 عنوان کتاب را مطالعه کند، گفت: این دانش آموز دارای کتابخانه شخصی است و علاقه زیادی به خواندن انواع کتاب های علمی، مذهبی، اطلاعات عمومی و داستان دارد و به طور متوسط روزانه دو کتاب مطالعه می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه تعداد کتب مطالعه شده این دانش آموز 10 ساله امسال به نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام و پس از بررسی های لازم برای دومین سال متوالی به عنوان کتاب خوان برتر کشور معرفی شد، یادآور شد: کتاب قدیمی ترین یار صمیمی انسان است که بدون هیچ گونه چشم داشتی ارزشمندترین داشته هایش را در اختیار آدمی قرار می دهد تا در مسیر رسیدن به بصیرت و آگاهی گام بردارد.

وی افزود: در سال های اخیر با افزایش مطالعه کتاب، فرهنگ کتاب خوانی نیز روز به روز پیشرفت داشته و با ورود کتاب خوانان به بخش شبکه کتاب خوانان حرفه ای، بستر نشر این فرهنگ معنوی گسترش یافته است.

خزاعی با بیان اینکه مطالعه کتاب تأثیر بسیاری در تقویت حافظه و تمرکز حواس دارد و هر فردی که به دنبال پیشرفت است نباید از مطالعه کتاب غافل نشود گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ مطالعه در بین خانواده و جامعه گسترش یابد.

#دانش‌آموز نهاوندی
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «دانش‌آموز نهاوندی برای دومین سال کتابخوان برتر کشور شد»