برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «حقوق شهروندی» در دهدشت


برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «حقوق شهروندی» در دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۲

تعداد بازدید: ۱۰۸۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

شهریار جمالی در گفت گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی با موضوع «حقوق شهروندی» در دهدشت برگزار می شود.

این فعال فرهنگی، هدف از برگزاری این مسابقه را فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با حقوق شهروندی عنوان و تصریح کرد: امروزه یکی از نیازهای اساسی بشر و جامعه افزایش سطح آگاهی عمومی است و این راه فقط با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق خواهد شد.

وی، با مهم خواندن بحث کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و خط تحریم ها بیشتر آسیب رسانی به قشر جوان مد نظر دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست که باید با ترغیب بیشتر جوانان به کتاب و کتابخوانی، سطح بصیرت و صبر آنان را بالا ببریم تا با تهاجمات فرهنگی دشمنان آسیب نبینند.

جمالی، گسترش فرهنگ کتابخوانی را از ضروریات یک جامعه پیشرفته عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است.

وی زمان ثبت نام مسابقه کتابخوانی در دهدشت را از 20 آبان تا پایان روز چهارشنبه 24 آبان دانست و افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در این مسابقه با مراجعه به کافی نت90 واقع در خیابان شهید نورالدینی جنب عکاسی ایران ثبت نام نمایند.

جمالی، جوایر در نظرگرفته شده برای برنده گان این مسابقه را یک جلد دیوان حافظ، خودنویس، مبلغ 70هزارتومان وجه نقد و جوایز ارزنده دیگری عنوان کرد.

#مسابقه کتابخوانی با موضوع حقوق شهروندی #گسترش فرهنگ کتابخوانی #
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «حقوق شهروندی» در دهدشت»