فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی کوهبنان تجلیل می‌شوند


فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی کوهبنان تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۸

تعداد بازدید: ۱۲۸۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

خلیل باقی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به هفته کتاب که از 20 تا 26 آبان ماه برگزار می شود، اظهار داشت: در این هفته می توان گوشه ای از خدمات ناشران، نویسندگان همراه با آثار جدید را به علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی کرد.

وی ابراز داشت: از طرفی هفته کتاب فرصت مناسبی است تا از فعالان این عرصه که به عنوان کتابخوانان برتر در سنین مختلف هستند، تجلیل و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه نیز اقدام شود.

باقی زاده تاکید کرد: در هفته کتاب امسال به همت انجمن کتابخانه ها و کمیته نهضت مطالعه مفید، آموزش و پرورش و دانشگاه ها، برنامه های خوبی اجرا خواهد شد که مهمترین آنان معرفی کتب برگزیده سال در مراسم نماز جمعه خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان از نواختن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان، اجرای مسابقه نقاشی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی، برگزاری مسابقه بهترین برداشت و بهترین جمله از کتب مطالعه شده و ارائه آن به علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب خبر داد.

باقی زاده افزود: نشست کتابخوان مدرسه ای، برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای، برگزاری نشست کتابخوان اساتید دانشگاه، برگزاری مسابقه قصه گویی ویژه مراکز پیش دبستانی از دیگر اقدامات این هفته است.

وی ادامه داد: در نخستین روز از هفته کتاب، اعضای انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان با حضور در گلزار شهدا با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید را گرامی می دارند.

وی همچنین از نشست خبری اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، برگزاری نمایشگاه موضوعی کتاب، بازدید دانش آموزان از کتابخانه های عمومی شهرستان و برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع خانواده کتابخوان ویژه مدارس متوسطه دور اول خبر داد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان گفت: سعی داریم در هفته کتاب زمینه حضور اعضای شورای اداری، برگزاری نماز وحدت و عضویت رایگان را فراهم کنیم.

وی از تمام خیران و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت کرد تا با کمک های فکری و مالی خودشان زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را رقم بزنند.

#فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی #هفته کتاب
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی کوهبنان تجلیل می‌شوند»