برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید»


برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید»

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳

تعداد بازدید: ۱۶۰۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یار کتاب به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی از برگزاری مسابقه کتاب خوانی" شیعه پاسخ میگوید" در تاریخ 17 اسفند 96 خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش (حضوری و مجازی) برگزار می گردد و منبع این مسابقه از کتاب " شیعه پاسخ میگوید" تألیف مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله العالی) می باشد.

ایشان در ادامه ، اهداف این مسابقه را در4 محور الف- پاسخگویی به 10 شبهه اعتقادی ب-ترویج فرهنگ کتابخوانی ج- افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل بیت(ع)در پاسخگویی به شبهات د- اهتمام به اصل "وحدت اسلامی" و همدلی بین مسلمانان عنوان کردند.

ایشان فرصت شرکت و ثبت نام در مسابقه را تا 22 بهمن اعلام کرد و افزودند: زمان برگزاری مسابقه 17 اسفند 96 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)می باشد . ایشان همچنین با توصیه به شرکت کنندگان عزیز مبنی بر تهیه کتاب از سایت مؤسسه به صورت فایل پی دی اف ، خاطر نشان کردند که در صورتی که تهیه کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی بخواهید، به قیمت 10000 تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در هر نقطه کشور قرار خواهد گرفت.

آیت الله سعید شاه آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه عنوان کردند: ثبت نام گروهی به ثبت نام هایی گفته می شود که حداقل 110 نفر توسط یک نهاد رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت نام و حضور در مسابقه نمایند.

نهادهایی از قبیل : وزارتخانه ها، سازمان ها، مساجد، دانشگاه ها، دبیرستان ها، ادارات دولتی، عقیدتی سیاسی نهادهای نظامی، کارخانجات، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری مساجد، سمن ها (تشکلهای مردم نهاد)، هیئات مذهبی شرکت کنندگان گروهی محسوب شده و این افراد دوبار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است، نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه 97 از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام خواهد شد.

یادآور می شود؛ علاقه مندان برای ارتباط با مؤسسه از طریق موارد ذیربط اقدام نمایند:

شماره تماس دفتر مرکزی موسسه غدیرشناسی: 88174417-021

شماره نمابر: 66415729-021

سامانه پیامکی: 30001904

وب سایت: www.ghadirshenasi.ir

#مسابقه کتابخوانی شیعه پاسخ می گوید #مسابقات کتابخوانی موسسه غدیر شناسی
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید»»