مسابقه کتابخوانی “نماز” در دانشگاه محقق اردبیلی


مسابقه کتابخوانی “نماز” در دانشگاه محقق اردبیلی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۸

تعداد بازدید: ۱۴۲۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مسابقه کتابخوانی و یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان نماز توسط کانون یاوران نماز وابسته به نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز در گزارشی خبرنگار ابصارخبر عنوان نمود: عصر امروز کارگاه آموزشی معراج در موضوع امربه معروف همزمان با مسابقه کتابخوانی نماز توسط کانون یاوران نماز با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کریمی دبیر کانون یاوران نماز دانشگاه محقق با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی “نماز” با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان در مسجد دانشگاه محقق برگزار شد،گفت:سئوالات این مسابقه از کتاب نماز تألیف حجت الاسلام قرائتی تهیه شده بود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی معراج در رابطه با امربه معروف فریضه واجب نماز در دانشگاه محقق خبرداد و گفت: همزمان با برگزاری مسابقه کتابخوانی کارگاه آموزشی معراج نیز با حضور دانشجویان خوهر در آمفی تئاتر دانشگده علوم با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار شد.

دبیر کانون یاوران نماز دانشگاه محقق در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:مرحله پیشرفته این کارگاه آموزشی در قم برگزار و به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر صادر خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی نماز
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی “نماز” در دانشگاه محقق اردبیلی»