مسابقه کتاب خوانی جرعه ای از ولایت


مسابقه کتاب خوانی جرعه ای از ولایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۷

تعداد بازدید: ۱۳۱۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

امین پویان راد گفت: واحد فرهنگی دفتر تحکیم وحدت با هدف نشر سخنان امیرالمومنین و اینکه نهج البلاغه پس از قرآن کریم گران قدر ترین میراث فرهنگی اسلام و دریای معرفت بی انتها و دستور العملی برای سعادت امروز و فردای بشر است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ واحد فرهنگی دفتر تحکیم وحدت، مسابقه کتاب خوانی با محوریت این کتاب نفیس با عنوان "طرح جرعه ای از ولایت " برگزار می کند.

امین پویان راد، مسئول واحد فرهنگی دفتر تحکیم وحدت گفت: با توجه به فضای دانشجویی و تقویت بنیه ی فکری و عقیدتی آنها بر اساس کلام حضرت امیر و تجربه موفق برگزاری این مسابقه در چهار دوره در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یک دوره در انجمن های دانشگاه های شهید بهشتی و علم و صنعت تصمیم گرفتیم این طرح را به طور سراسری در تمامی دانشگاه ها و دفاتر انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت برگزار کنیم.

این فعال دانشجویی افزود: در اولین دوره برگزاری سراسری این طرح در نظر داریم به فراخور نیاز فضای دانشجویی و جامعه با محوریت نامه ۳۱ نهج البلاغه که حاوی توصیه هایی ناب در مورد سبک زندگی جوانان با موضوع ضرورت واقع نگری در زندگی بپردازیم و این طرح را یا توان هرچه بیشتر هم در فضای دانشگاه ها و هم سطح جامعه، مساجد، نمازجمعه در سطح تهران در وحله اول اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وظیفه جنبش دانشجویی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تبیین مکتب اسلام و ترویج افکار اصیل اسلامی می باشد و گفتار حضرت علی (ع) برگرفته از بطن و متن قرآن کریم است بر خود واجب میدانیم که در جامعه امروز و در میان جوانان تلاشی را در راستای احیای دولت اسلامی و ظهور امام زمان (عج) انجام دهیم .

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: همچنین از کمک های واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز کمال تشکر را داریم که ما را در برگزاری این طرح یاری کردند؛ و در آخر امیدواریم که بتوانیم با عنایت خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت مُبّلغ مفاهیم قرآن و نهج البلاغه باشیم.

#مسابقه کتابخوانی فرهنگی دفتر تحکیم وحدت #مسابقه کتاب خوانی با محوریت این کتاب نفیس با عنوان طرح جرعه ای از ولایت #طهارت مُبّلغ مفاهیم قرآن و نهج البلاغه #مسابقه کتاب خوانی جرعه ای از ولایت
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتاب خوانی جرعه ای از ولایت»