برپایی نشست کتاب خوان و مسابقه کتابخوانی عاشورائیان در کتابخانه شهدای فردو


برپایی نشست کتاب خوان و مسابقه کتابخوانی عاشورائیان در کتابخانه شهدای فردو

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۶

تعداد بازدید: ۱۴۲۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و نهضت حسینی، نشست کتاب خوان و مسابقه کتابخوانی عاشورائیان در کتابخانه شهدای فردو برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام عزای حسینی، کتابخانه شهدای فردو میزبان نشست ها متنوع فرهنگی ـ هنری شد.

برگزاری نشست کتاب خوان در کتابخانه شهدای فردو

فاطمه سادات رضوی با معرفی کتاب «کمال کورسل» نوشته سید محمدصادق حسینی مقدم؛ معصومه فراری با معرفی کتاب «سربازان مشکی» نوشته احمد یوسف زاده؛ مریم نجفی با معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته مهدی وحیدی صدر ؛ فاطمه حقانی با معرفی «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی زاده؛ مرضیه بابایی با معرفی کتاب « دختر شینا » نوشته بهناز ضرابی زاده ؛ تجربیات مطالعاتی خود را با یکدیگر در حوزه دفتع مقدس به اشتراک گذاشتند.

مرضیه بابایی مسئول کتابخانه در گفتگوی کوتاهی با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهدا به همراه آذین بندی و تزئینات کتابخانه ای، برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب با محوریت دفاع مقدس و عاشورا، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی و کاردستی از دیگر برنامه های فرهنگی این کتابخانه در هفته دفاع مقدس وایام عزای حسینی بود.

وی سپس به برگزاری مسابقه کتاب خوانی برگرفته از کتاب «پروانه های عاشق» نوشته مهدی خدامیان با محوریت تشریح قیام حسینی اشاره کرد و در پایان گفت: این مسابقه با هدف معرفی کتابهای کاربردی و در راستای شناساندن فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین نهضت حسینی صورت گرفت.

#مسابقه کتابخوانی عاشورائیان #برگزاری مسابقه کتاب خوانی #برگزاری مسابقه کتاب خوانی برگرفته از کتاب پروانه های عاشق
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برپایی نشست کتاب خوان و مسابقه کتابخوانی عاشورائیان در کتابخانه شهدای فردو»