مسابقه بزرگ کتابخوانی " شهید ابراهیم هادی " در اسلامشهر برگزار شد


 مسابقه بزرگ کتابخوانی " شهید ابراهیم هادی " در اسلامشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۰۶

تعداد بازدید: ۱۲۶۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، این مسابقه با هدف افزایش فرهنگ کتابخوانی ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با شخصیت شهید ابراهیم هادی بعنوان اسطوره ای از شهدا و معرفی الگویی مناسب با عنوان "سلام بر ابراهیم ١ " که مجموعه ای است از خاطرات شهید هادی از بدو تولد تا لحظه شهادت ، برگزار شد و با استقبال گسترده ای مواجه گردید به گونه ای که ٣٣٦ نفر در این مسابقه شرکت نمودند.

گفتنی است: تبلیغات و ثبت نام این مسابقه حدود دو ماه به طول انجامید و آزمون کتبی مسابقه با طرح ٤٠ سؤال تستی و یک سؤال تشریحی با عنوان " از خواندن این کتاب چه نتیجه ای گرفتید ؟" برگزار شد.

این گزارش حاکی است: از دستاوردهای عظیم و شگفت انگیز این مسابقه این بود که دل نوشته هایی که شرکت کنندگان مسابقه در پاسخ به سؤال تشریحی نوشته بودند حکایت از آن داشت که اکثریت آنان کتاب را عمیق مطالعه نموده و تحت تأثیر قرار گرفته اند به طوریکه عباراتی همچون : یاد گرفتم ، درس گرفتم ، الگو گرفتم ، تصمیم گرفتم و ... تقریبا " در تمامی دل نوشته ها موج می زد و سبب گردیده بود تا علاوه بر شرکت در مسابقه ، دهها نفر کتاب را عمده ای خریداری نمایند تا به دیگران هدیه کنند. از نکات شگفت انگیز دیگر آنکه شرکت کنندگان دارای سن خیلی پایین نیز بسیار با کتاب ارتباط برقرار کرده و دچار تحولات روحی بزرگی شده بودند.

در پایان لازم به ذکراست : به نفرات برگزیده اول تا سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به ترتیب ٥، ٣و ٢ میلیون ریالی و نفرات چهارم تا هشتم لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی و نفرات نهم و دهم لوح تقدیر و جایزه پانصد هزار ریالی اهداء گردید.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر

#مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم #مسابقه کتابخوانی مجموعه خاطرات شهید هادی
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه بزرگ کتابخوانی " شهید ابراهیم هادی " در اسلامشهر برگزار شد »