اجرای مسابقه كتابخوانی از «رسم‌الخط كربلا» ویژه ایام محرم


 اجرای مسابقه كتابخوانی از «رسم‌الخط كربلا» ویژه ایام محرم

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۰۳

تعداد بازدید: ۱۳۴۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب «رسم الخط کربلا» كرده است.

كتاب «رسم الخط کربلا»، مجموعه ای از بیانات و دیدگاه های امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره امام حسین(ع) و قیام کربلا است كه در آن طی ۵ بخش به فضائل و عظمت سیدالشهدا(ع)، چرایی و دلایل قیام، دستاوردها و بركات قیام سیدالشهدا(ع)، درس ها و عبرت ها و پرونده ویژه و پرسشنامه پرداخته شده است.

علاقه مندان می توانند جهت شركت در این مسابقه با مطالعه این کتاب و پاسخ به سئوالات انتهای این کتاب، شماره گزینه های صحیح را در قالب یک عدد ۲۰ رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۹۶۶ ارسال كنند.

شرکت برای عموم علاقه مندان بالای ۱۲ سال در این مسابقه آزاد است و در پایان به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.

مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا ۲۰ آبان ماه سال جاری است و اسامی برگزیدگان در ۲۲ آبان ماه در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir و نیز سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir اعلام خواهد شد.

#مسابقه بزرگ کتاب خوانی رسم الخط کربلا #مسابقه کتابخوانی رسم خط کربلا
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « اجرای مسابقه كتابخوانی از «رسم‌الخط كربلا» ویژه ایام محرم»