کتاب و کتابخوانی نیازمند توجه بیشتر مسئولین است


 کتاب و کتابخوانی نیازمند توجه بیشتر مسئولین است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳

تعداد بازدید: ۱۲۱۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

در این نشست که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار وسالروز تشکیل و سازمانهای مردم نهاد با حضور آقای محمد علی اندیشه مسئول روابط عمومی دانشگاه شمس و خیر کتاب دوست آقای آنه محمد آقپور قابوس و سید علی

کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و رسانه های فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شد از رسانه هایی که در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد.

کریمیان مسئول انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس با بیان اینکه این انجمن در سال 93 و با توجه به دغدغه مسئولین نظام در زمینه کمبود میزان سرانه مطالعه کشور تاسیس شد، سعی بر آن داشته و دارد تا در حد توانمندی خود قدری از این معضل را برطرف کند.

وی گفت: این انجمن در همین راستا فعالیت هایی را انجام داده که از آن جمله می توان به برگزاری کلاسهای بلند خوانی، داستان نویسی، جلسات نقد و بررسی کتاب،طرح کلاس شهید شناسی ، توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم شهرستان و برگزاری جشن های کتاب در محلات مختلف اشاره کرد. کریمیان ضمن قدردانی از فرمانداری ویژه شهرستان ، مدیرکل محترم نهاد کتابخانه های استان و گنبد که تا به امروز این انجمن را مورد حمایت خود قرار داده اند اعلام داشت که بی شک در جهت بالا بردن سطح آگاهی و مطالعه جامعه نیاز به یاری بیشتر مسئولین و اهالی فرهنگ است. وی یکی از دغدغه های حال حاضر اهالی فرهنگ شهرستان گنبد را کمبود فضای فرهنگی مناسب جهت فعالیت بیشتر و بهتر این قشر از جامعه دانست و گفت که امیدوار است با همت مسئولین، خیرین و فرهنگ دوستان این شهرستان، به زودی شاهد حل این معضل در گنبدکاووس باشیم. مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد در خصوص دیگر برنامه های این انجمن گفت: انشاءالله بزودی به همت مسئولین شهرستان در کلیه پارکهای شهربرای کودکان ونوجوانان برنامه های جشن کتاب و کتابخوانی برگزار خواهیم کرد و عمده برنامه های این انجمن بعد از بازگشایی مدارس با همکاری آموزش و پرورش و مدارس برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست از مدیران مسئول و خبرنگاران و عکاسان فعال در عرصه ترویج کتابخوانی تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری بسیج

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

پسندیم
۳۰

ارسال نظر برای « کتاب و کتابخوانی نیازمند توجه بیشتر مسئولین است»