ظرفیت بیلیوردهای شهری فضایی مناسب برای تبلیغ کتابخوانی/ اقبال به کتاب متاثر از قیمت آن


ظرفیت بیلیوردهای شهری فضایی مناسب برای تبلیغ کتابخوانی/ اقبال به کتاب متاثر از قیمت آن

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۷

تعداد بازدید: ۱۱۷۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

عضو ناظر مجلس در هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور اعتقاد دارد گرانی کتاب یکی از مشکلاتی است که سبب شده اقبال نسبت به آن تحت تاثیر قرار بگیرد.

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳

طیبه سیاوشی شاه عنایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: گرانی کتاب یکی از مشکلاتی است که سبب شده اقبال نسبت به آن تحت تاثیر قرار بگیرد؛ از این رو ارائه تخفیف 20 الی 25 درصدی در طرح تابستانه کتاب می تواند مشوق خوبی برای افراد علاقه مند به کتاب تلقی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فصل تابستان فرصتی در اختیار جوانان قرار می دهد تا بتوانند به مطالعه کتاب بپردازند لذا انتخاب این زمان برای اجرای طرح مذکور پسندیده است، اظهار کرد: شاید در ابتدا اجرای طرح تابستانه کتاب مقطعی به نظر برسد اما می تواند مقدمه ای برای اجرای طرح های بزرگ تر محسوب شود.

وی با بیان اینکه برای تاثیر بیشتر اجرای طرح باید فضاسازی مناسب در حوزه تبلیغات صورت بگیرد، ادامه داد: می توان از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر مجموعه های فرهنگی بهره برد تا مردم در خصوص جزئیات و مزایای طرح مذکور بیشتر مطلع شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: باید از همه ابزارهای مانند طرح تابستانه کتاب استفاده کرد تا کتاب در سبد خرید خانوارهای ایرانی قرار بگیرد.

عضو ناظر مجلس در هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور خاطرنشان کرد: امروزه سرانه مطالعه کتاب در شرایط مناسبی نیست از این رو باید تلاش شود تا در آینده ای نزدیک علاوه بر انس بیشتر جامعه با کتاب، سرانه مطالعه نیز بیشتر شود.

منبع

می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «ظرفیت بیلیوردهای شهری فضایی مناسب برای تبلیغ کتابخوانی/ اقبال به کتاب متاثر از قیمت آن»