آزمون کتابخوانی از کتاب «چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف» در قم برگزار شد


آزمون کتابخوانی از کتاب «چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف» در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۴

تعداد بازدید: ۱۰۴۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای اجرای فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی ازمنکر و ترویج و ترغیب کارکنان سپاه و بسیج به آن، معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال همزمان با برگزاری کلاس های نورالمبین در رده های سپاه اقدام به توزیع کتاب و مسابقه کتابخوانی تحت عنوان" چیستی، چرایی و چگونگی امربه معروف و نهی ازمنکر" نمود که پس از اطلاع رسانی تبلیغات گسترده جهت شرکت آحاد کارکنان، آزمون فوق، 14 مردادماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

کتاب مذکور به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی و به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درسپاه تهیه شده و مشمل بر فلسفه و آثار، مراتب و روش های امر به معروف در جامعه و مطالب دیگر می باشد.

17 نوع جایزه از قبیل سکه بهارآزادی، سفربه عتبات عالیات، مسافرت خانوادگی به مشهدمقدس و... به نیت لشکر17 سپاه علی ابن ابی طالب(ع) به برگزیدگان این مسابقه در قم اختصاص یافته است.

به گفته سیدحسن حسینی نوده معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین(ع)، آزمون کتابخوانی مذکور راس ساعت 8:30 صبح روز شنبه 14 مرداد در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «آزمون کتابخوانی از کتاب «چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف» در قم برگزار شد»