ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه فرهنگی دانشکده است


ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه فرهنگی دانشکده است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۱

تعداد بازدید: ۱۱۳۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در اقدامی جالب و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، مجموعه کتاب های "شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید" را به دانشجویان فارغ التحصیل اهدا کرد.

به گزارش مفدا مراغه، در این اقدام جالب مجموعه کتاب های "شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید" که توسط انتشارات بهار سبز به چاپ رسیده است به دانشجویان فارغ التحصیل اهدا شد.

بهزاد موسی زاده؛ مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در گفتگو با خبرنگار مفدا گفت: مطالعه صحیح، زمینه ساز تفکر و خلاقیت جوانان است. خواندن کتاب ها و مطالب و مضامین مختلف موجب شکل گیری ارزش های گوناگون در ذهن افراد می شود. کتاب در واقع پنجره ای رو به آگاهی و دانایی است.

وی در ادامه افزود: سوالاتی که در هنگام مطالعه در نزد شخص مطرح می شود و مقایسه هایی که او بین مسائل مختلف می کند در مجموع موجب می شود که او فردی مبتکر و خلاق بار بیاید.

مدیر فرهنگی و دانشجویی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده برنامه های مختلفی جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانشجویان درنظر دارد که از جمله می توان به برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات کتابخوانی و طراحی نرم افزاری در این خصوص و همچنین برپایی جشنواره بزرگ کتابخوانی در آینده ای نه چندان دور اشاره کرد.

منبع

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه فرهنگی دانشکده است»