مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستارگان سرزمین آفتاب"


 مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستارگان سرزمین آفتاب"

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۸

تعداد بازدید: ۱۳۰۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستارگان سرزمین آفتاب" در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی سبک زندگی شهدای استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستارگان سرزمین آفتاب" در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی سبک زندگی شهدای استان مرکزی به همت ستاد پیشینه رزم سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود.

این مسابقه پیرامون کتاب "پرستوی آذرین" است که زندگینامه و خاطرات تکاور شهید حمید آسنجرانی از شهدای تیپ 71 روح الله را به رشته تحریر دراورده است.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه و دریافت کتاب با 60 درصد تخفیف به همراه سوالات مسابقه به حوزه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه های عمومی استان مرکزی مراجعه یا از فروشگاه کتاب طلائیه (اراک – ابتدای خیابان محسنی – سمت راست) کتاب و سوالات مسابقه را تهیه کنند.

به نفرات برتر و برگزیده جوایز نفیس و ارزشمندی از جمله: هفت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ده اعزام خانوادگی به مشهد مقدس، یک صد بُن خرید کتاب و محصولات فرهنگی و 200 بسته فرهنگی ویژه دفاع مقدس و ده ها جایزه نفیس و ارزشمند دیگر اعطا می گردد.

مهلت شرکت در این مسابقه از 30 تیرماه لغایت 20 شهریورماه خواهد بود. و نتیجه ان در سایت شهود و کانال تلگرامی @golbarg_sorkh در هفته دفاع مقدس اعلام می شود.

مشاهده پوستر مسابقه

می پسندم (۶) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستارگان سرزمین آفتاب"»