مسابقه کتابخوانی با عنوان «مسئله حجاب » ویژه ادارات خراسان شمالی آغاز شد


مسابقه کتابخوانی با عنوان «مسئله حجاب » ویژه ادارات خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۱

تعداد بازدید: ۱۳۵۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

علی محمد جهانی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد: این مسابقات از روزگذشته ۳۱ تیرماه آغاز و به مدت یک هفته در استان برگزار می شود.

وی با تاکید بر لزوم یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی در سطح استان به خصوص در حوزه ادارات خاطرنشان کرد: کارگروهفرهنگی مجمع قشر بسیج کارمندی مهم ترین هدف خود را شناسایی قابلیت های فرهنگی موجود در ادارات با رویکرد تفکر بسیجی و تلاش برای پیوند دادن آنها می داند.

رئیس کارگروه فرهنگی مجمع قشر بسیج کارمندی استان تقویت روحیه و تفکر بسیجی و ارتباط بیشتر بسیجیان با هم را در پیشقدم شدن آنها در صیانت از ارزشها را ضروری دانست و افزود: حجاب و عفاف یکی از محورهای زندگی قرآنی است که در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی دارد و شهدا نیز با رشادت های بی دریغ خود در به ثمررساندن این فرهنگ مقدس تلاش مضاعف داشتند.

علی محمد جهانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را وظیفه ای همگانی دانست و خاطرنشان ساخت:امروز باید امر به معروف و نهی از منکر در عمل نهادینه شود و جامعه خود را در قبال تک تک افراد مسئول بداند.

جهانی گفت:رعایت عفاف و حجاب مربوط به همه افراد جامعه است و اختصاص آن به پوشش بانوان شیوه نادرستی است که مرسوم شده است.

گفتنی است: مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب در بین کارمندان ادارات استان به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی برگزار می شود که کتاب« مسئله حجاب» اثر استاد شهید مطهری به عنوان منبع مسابقه انتخاب شده است.

منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با عنوان «مسئله حجاب » ویژه ادارات خراسان شمالی آغاز شد»