برگزاری یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک در کرمانشاه


برگزاری یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۸

تعداد بازدید: ۱۲۴۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک از کتاب «گلستان یازدهم» نوشته بهناز ضرابی زاده با حضور «معصومه حسنی خونسار» مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، «زهرا پناهی روا» همسر شهید چیت سازیان، «بهناز ضرابی زاده» نویسنده کتاب، همسرِ «شهید علیخانی» از شهدای مدافع حرم کرمانشاه، جمعی از دانش آموزان و شماری از خانواده های شهدا توسط انجمن اسلامی دانش آموزان کرمانشاه و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

علی صفدری مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم گفت: تجلیل از زنان مجاهد و مبارز و معرفی برترین ها در قالب اختتامیه مسابقه کتابخوانی گلستان یازدهم از اهداف برگزاری این همایش بوده است.

وی با اشاره به تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «گلستان یازدهم» خاطر نشان کرد: این پویش کتابخوانی در سه بخش خلاصه نویسی، برداشت آزاد از کتاب و مسابقه کتبی چهار گزینه ای برگزار شد که در آن حدود ۷۰۰ نسخه از کتاب گلستان یازدهم میان دانش آموزان دختر و پسر توزیع شد و در پایان نیز ۲۱ نفر از دختران و ۱۲ نفر از پسران به عنوان نفرات برتر این مسابقه معرفی شدند.

صفدری در ادامه تصریح کرد: کتاب «گلستان یازدهم» دلنوشته های زیبا واثر گذاری است که تنها یک مسیر یا هدف ندارد بلکه سبک زندگی، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین صبور بودن را به ما نشان می دهد.

زهرا پناهی روا، همسر شهید چیت سازیان نیز در بخش دیگری از این مراسم هدف از برگزاری این مسابقه را اطلاع از سیره زندگی شهدا دانست و گفت: با مطالعه کتاب هایی از این دست با زندگی شهدا وساده زیستی این عزیزان آشنا می شویم و می توانیم از آنها الگو برداری می کنیم.

منبع

می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک در کرمانشاه»