مسابقه کتابخوانی ‌«شیعه پاسخ می گوید» در خراسان جنوبی برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی ‌«شیعه پاسخ می گوید» در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۵

تعداد بازدید: ۱۱۴۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدحسین فروتنی مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند امروز (۲۹ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی«شیعه پاسخ می گوید» به همت موسسه غدیرشناسی و با همکاری کانون فرهگنی هنری بیت العباس در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر، در حوزه فرهنگ، کارهای روبنایی زیادی انجام شده است اما می طلبد که کارهای زیربنایی تقویت شود، افزود: در همین راستا مسابقه بزرگ کتابخوانی«شیعه پاسخ می گوید» با هدف فراگیر کردن آموزه های کتب ولایت، ارتقای سطح معارف علوی در جامعه و ایجاد توانمندی در شیعیان برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند ادامه داد: شعبه موسسه غدیرشناسی استان خراسان جنوبی زیر نظر کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند است که در همین راستا، کانون در برگزاری این مسابقه همکاری می کند.

وی گفت: این مسابقه به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می شود که داوطلبان، روش مورد علاقه خود را در هنگام ثبت نام مشخص می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مسابقه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، افزود: تاریخ برگزاری مسابقه اینترنتی و حضوری همزمان با ۱۳ مرداد اعلام شده است.

فروتنی تصریح کرد: فایل کتاب مسابقه در سایت موسسه غدیرشناسی موجود است و افرادی که تمایل دارند این فایل را از طریق فضای مجازی دریافت می کنند می توانند به شماره ۰۹۱۵۵۶۱۶۳۵۸ پیامک درخواست ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در بخش گروهی نیز برگزار می شود، گفت: در ثبت نام گروهی باید حداقل ۱۱۰ نفر توسط یک نهاد یا فعال فرهنگی اقدام به ثبت نام در مسابقه بکنند.

وی خاطرنشان کرد: که همزمان با دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) قرعه کشی برگزیدگان این مسابقه برگزار و به نفرات برتر، ۱۱۰ جایزه سفر زیارتی کربلا و نجف و ۱۴ سکه تمام بهار آزادی اهدا می شود.

منبع

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ‌«شیعه پاسخ می گوید» در خراسان جنوبی برگزار می شود»