مسابقه کتابخوانی " دومین ستاره " ویژه روزه داران برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی " دومین ستاره " ویژه روزه داران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۱۹

تعداد بازدید: ۱۲۹۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی-هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، این مسابقه کتابخوانی که به زندگی و شخصیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اختصاص دارد . از 20 خرداد ساعت 9 تا 20 با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی ، شناخت هویت دینی و تعمیق و گسترش شناخت شهروندان ار الگوهای دینی برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی " دومین ستاره " ویژه ایام ماه مبارک رمضان از سوی خانه فرهنگ وکتابخانه سلام از 20 خرداد تا 4 تیر ماه ساعت 9 تا 20 به صورت سئوالات چهار جوابی از کتاب " خلاصه زندگانی امام حسن مجتبی (ع) نوشته سید هاشم رسولی محلاتی و به منظور معرفی آثار نویسندگان معروف به اجرا درمی آید. گفتنی است ؛ دوستداران کتاب و کتابخوانی تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ های درست خود را به خانه فرهنگ و کتابخانه سلام تحویل دهند . چرا که قرار است به قید قرعه جوایزی به برندگان تعلق بگیرد.

علاقمندان می توانند برای دریافت کاربرگ های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 8 و یا به خانه فرهنگ و کتابخانه سلام به نشانی نارمک ، گلبرگ شرقی ، بعد از تقاطع دردشت ، نبش کوچه شهید اکبری مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 77916020 و 77916080 تماس بگیرند.

منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی " دومین ستاره " ویژه روزه داران برگزار می شود»