بهار کتابخوانی در کتابخانه های سراسر کشور


بهار کتابخوانی در کتابخانه های سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۷

تعداد بازدید: ۱۲۲۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

بخشی از برنامه کتابخانه های عمومی در هفته سوم اردیبهشت از سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای استفاده اعضاء و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هفته سوم اردیبهشت، نهاد کتابخانه های عمومی کشور با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی پذیرای اعضای کتابخانه ها و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی است.

کتابخانه های عمومی سراسر کشور در این هفته با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همچون: نشست های حافظ، مثنوی معنوی و شاهنامه خوانی؛ کلاس های آموزش روخوانی، تجوید و تفسیر قرآن مجید؛ کارگاه های آموزشی نقاشی، داستان نویسی، خلاصه نویسی، قصه گویی، اُریگامی، کاردستی و تهیه روزنامه دیواری؛ نشست های کتاب خوان کتابخانه ای و مدرسه ای، کانون ادبی؛ برپایی نمایشگاه های موضوعی کتاب در کتابخانه ها و بازدید کودکان مهدهای کودک و دانش آموزان مدارس شهرهای مختلف از کتابخانه ها و آشنایی با با فعالیت ها و بخش های مختلف آن و ده ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه ها و تمامی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی هستند. در ادامه بخشی از برنامه کتابخانه های عمومی سراسر کشور را می خوانید.

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «بهار کتابخوانی در کتابخانه های سراسر کشور»