سیر مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سردار پابرهنه جنگ ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم


سیر مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سردار پابرهنه جنگ ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

تعداد بازدید: ۶۳۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

«محسن جهانگیر» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: سیر مطالعاتی از کتاب «سردار پابرهنه جنگ» که زندگینامه و رشادت های «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» را بازگو کرده است به همت مدیریت فرهنگ سازی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این برنامه ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم فراخوان داده شده است، افزود: این سیر مطالعاتی به همراه مسابقه کتابخوانی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای مرحله نخست سیر مطالعاتی، 50 صفحه اول کتاب «سردار پابرهنه جنگ» در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند با مطالعه 50 صفحه اول از کتاب و ارائه بهترین دلنوشته، متن کوتاه ادبی و یا پیامک به رفیق شهیدم «حاج علی اکبر رحمانیان» در این سیر مطالعاتی شرکت کنند.

جهانگیر همچنین به دیگر بخش های مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین تولید عکس نوشته، تولید پادکست، تولید اینفوگرافی و تولید نماهنگ دیگر بخش های این برنامه را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: دانشجویان متقاضی در این طرح می توانند با مراجعه به دفتر بسیج دانشجویی جهرم کتاب «سردار پابرهنه جنگ» را به صورت رایگان دریافت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم آخرین مهلت ارسال آثار را پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: آثار تولیدی را می توان به پایگاه های مقاومت بسیج دانشجویی در دانشگاه های جهرم تحویل داد.

#مسابقه کتابخوانی #کتاب سردار پابرهنه جنگ #استان فارس #سیر مطالعاتی #دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم #دانشجویان #دانشگاه #بسیج دانشجویی جهرم #شهرستان جهرم #هفته دفاع مقدس #پایگاه های مقاومت بسیج دانشجویی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «سیر مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سردار پابرهنه جنگ ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم»