مسابقه کتابخوانی ملی پیشوای آسمانی با محوریت دو کتاب هیچکس به من نگفت و سبک زندگی منتظرانه در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین در یارکتاب برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی ملی پیشوای آسمانی  با محوریت دو کتاب هیچکس به من نگفت و سبک زندگی منتظرانه در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین در یارکتاب برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

تعداد بازدید: ۱۰۰۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب، مدیر کانون فرهنگی هنری بوی سیب مسجد امام هادی(ع) کرمان اعلام کرد، بر اساس آنچه که از قرآن کریم و روایات ما بر می آید، جریان خلقت بشر، به سمت تحقق حاکمیت الهی و حکومت صالحین در زمین پیش می رود. بشریت برای دستیابی به حیات واقعی، کمال حقیقی و پایان سعادتمندانه در این دنیا، به زندگی بر محوریت پیروی از انسان کامل نیازمند است و این امر در نهایت، با تحقق حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت می گیرد؛ چنانچه به ما رسیده است که هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد (و البته از او پیروی نکند)، به مرگ جاهلیت مرده است. به علاوه سنت الهی بر این تعلق گرفته است که بشریت باید با اراده خود، خواهان و زمینه ساز ظهور آن پیشوای آسمانی بوده و تحقق آن حکومت الهی و مدینه فاضله جز با خواست بشر برای تن دادن به پیروی از آن منجی و موعود امم، صورت نخواهد پذیرفت. ایشان افزودند: امید است که این طرح کتابخوانی، قدمی در ترویج فرهنگ مهدویت، تبیین سبک زندگی منتظرانه و در جهت یاری و زمینه سازی فرج قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، باشد.

بخش نوجوان(15 سال و کمتر): منبع مسابقه: کتاب هیچکس به من نگفت، اثر حسن محمودی تعداد برندگان: 20 نفر جوایز برندگان: کارت هدیه دویست هزار تومانی، در مجموعه 4 میلیون تومان هدیه برندگان می باشد.

جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی هیچکس به من نگفت اینجا کلیک کنید.

بخش بزرگسالان(16 سال و بیشتر): منبع مسابقه: کتاب سبک زندگی منتظرانه، اثر حسن ملایی تعداد برندگان: 20 نفر جوایز برندگان: کارت هدیه دویست هزار تومانی، در مجموعه 4 میلیون تومان هدیه برندگان می باشد.

جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی سبک زندگی منتظرانه اینجا کلیک کنید.

مهلت شرکت در مسابقه: 31 اردیبهشت 1401

جهت شرکت در مسابقه و پاسخگویی به سوالات مسابقه به سامانه مسابقات کتابخوانی یارکتاب به ادرس yarketab.com مراجعه نمایید.

حامیان مسابقه: صندوق قرض الحسنه مس ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

#مسابقه کتابخوانی ملی پیشوای آسمانی #مسابقه کتابخوانی کتاب هیچکس به من نگفت #مسابقه کتابخوانی سبک زندگی منتظرانه
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام، خدمت همه دوستان گرامی، جهت دانلود فایل های pdf کتاب ها، کافیه توی اینترنت یه جستجو کوچولو انجام بدین به این شکل عنوان کتاب+pdf توی اولین لینک می توانید فایلش رو پیدا کنید.(ولی از لحاظ شرعی بودن انتشار pdf کتاب های مذکور اطلاعی ندارم).
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ملی پیشوای آسمانی با محوریت دو کتاب هیچکس به من نگفت و سبک زندگی منتظرانه در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین در یارکتاب برگزار می شود»