حضور 52 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی ریحانه


حضور 52 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی ریحانه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۳

تعداد بازدید: ۱۲۴۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش تابناک رضوی، حسین سعیدی «گسترش فرهنگ مطالعه» و «ترویج سبک زندگی فاطمی» را به عنوان دو محور اصلی برگزاری مسابقة کتابخوانی «ریحانه» بیان و خاطرنشان کرد: این مسابقه متفاوت از سایر مسابقه های کتابخوانی که به صورت پرسشنامه‎ای برگزار می‎شوند، به صورت محتوایی و در پنج بخش شامل یادداشت، پیامک، دلنوشته، بهترین بخش کتاب و عکس محتوایی برگزار شد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این که در این مسابقه از ارائة سوالات چهارجوابی و پاسخنامه ای پرهیز شده است، افزود: هدف مسابقه مطالعة کتابی از حضرت زهرا(س) توسط شرکت‎کنندگان که تاکنون به این شیوة برگزاری مسابقه کتابخوانی کمتر پرداخته شده است.

سعیدی با بیان اینکه این آثار مورد ارزیابی اولیه و ارزیابی تخصصی قرار می‎گیرند، تأکید کرد: در صورتی که برخی از این مطالب در ارزیابی‎های تخصصی نیز مورد تأکید قرار بگیرند، جهت انتشار در قالب کتاب، مورد بررسی ویژه قرار می‎گیرند.

وی با اشاره به این که این مسابقه همزمان با ایام دهة فاطمیه(به روایت 75 روز) از 25 بهمن ماه و در قالب ویژه برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی با عنوان «ریحانه» آغاز شد و علاقه‎مندان طبق برنامة زمان بندی تا 14 فروردین ماه برای ارسال آثار مهلت داشتند، گفت: به دلیل استقبال پر شور و بی‎نظیر مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

سعیدی در خصوص جوایز پیش بینی شده برای مسابقة کتابخوانی ریحانه نیز تصریح کرد: 598 هدیة ارزنده از قبیل هزینة سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و قم، کارتهای هدیه، بسته های متنوع تفریحی و فرهنگی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به دو هدیه خاص و معنوی این مسابقه یادآور شد: حضور در آیین معنوی غبارروبی روضة منورة رضوی و دریافت دعوتنامة مهمانسرای حضرت رضا(ع) نیز به صورت قرعه کشی برای تمام شرکت‎کنندگان در نظر گرفته شده است.

می پسندم (۶) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «حضور 52 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی ریحانه»